PL *update* V. I

Välkommen till en ny "serie" som jag döpt till PL *update V.1* (Premier League updatering och veckonummer)
Här kommer jag ta upp ALLT som har med Arsenal i synnerhet och övriga premier league lag i allmänhet.
Varje vecka tänkte jag försöka skriva om veckan som varit och farit i Premier League.
Meningen är att du ska få tillgång till alltifrån Rooneys senaste snedsteg till varför Wigan delar arena med rugbylaget i staden.
Här får du reflektionerna och svaren till varför Premier League är världens bästa fotbolls liga.

Trevlig läsning.



Såhär precis innan vi drar igång så tänkte jag leverera lite blandat skvaller i form av bråk, avstängningar och silly season rykten.



Man City spelarna Adebayor och Kolo Touré hamnade i bråk
under gårdagens träning, dagen innan mötet med Arsenal.
Det lustiga är att både Touré & Adebayor spelat i Gunners.


Lee Bowyer stängs av i tre matcher efter stämplingen på
Arsenals Bacary Sagna
.


Wenger vill ha Ronaldinho - i Blackburn.
Blackburn har tydligen förberett ett bud på brassen,
vilket Arsenal tränaren är positiv till.



Nu över till det något mer relevanta.
Premier League är inne i omgång 22 av 38. Alltså mer än hälften spelad och tabellen har lite smått börjat forma sig inför slutskedet om topp och bottenplaceringar.
Man United ser tillsammans med Arsenal och Man City ut att göra upp om den åtråvärda PL-titeln.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback