I have a party in my head (I hope it never ends)

Mådde verkligen piss igår rent ut sagt.
Men jag började må bättre sen mot eftermiddagen och drog faktiskt å tränade, vilket kändes helt ok, lite stumm i benen annars så gick det strålande.
Efter träningen åkte jag och mackan hem till han och svidade om, sen drog vi mot tyresö för grillpartaj, dock blev det ingen grillning för vår del då vi kom dit en aning sent.
I vilket fall hade vi lika trevligt som alltid när vi är ute, skönt också med en hemmafest vilket inte hör till vanligheterna, somnade i en soffa vaknade gång på gång av nån anledning, dessutom så fick jag panik när jag vid halv 6 tiden gick upp och inte visste vart jag var, men jag lugnade ner mig rätt snart efter att jag såg att mackan låg och slaggade i en annan soffa. a
Det ska bli rätt skönt att gå och lägga sig nu.
Såg "Heartbreak Kid" på 5:an, skön rulle att slappa till.
Imorn blir det att bevittna Arsenals bortamatch mot Blackpool i tv-soffan, sen drar jag förmodligen in mot stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback