give me that thing

Jag fick verkligen tänka till för att minnas senaste gången jag köp en elektronikpryl eller möbel.
Det måste ha varit -05 då jag inhandlade en billy bokhylla till mitt dåvarande rum, nu sex år senare har jag önskelistan klar.
  • PS3 (ca: 2500)
  • 2.1/5.1 Högtalare (Från 900kr och uppåt på blocket)
  • Avdelningshylla (ca: 1000)
  • Säng (ca:5000)
  • Sängbord (ca: 300)
  • Skåp / Hylla till badrum (ca:500)
  • Grill (ca:199)
  • Färg till badrummet (ca:400)
  • Tavlor (canvas) till köket/vardagsrummet (finns på second Hand och Blocket)
  • Dator (ca:5000)

P.s. Kan inte samtliga personer i sverige föra över en krona till mitt konto, åtminstonde alla i Norrtälje Kommun! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback