100927

tjugosjunde september, och det är vår, tecknet som förtydligade det var att jag köpte ett par vantar idag.
har vart på sensus också, det känns som att de mesta i livet rullar på nu, det mesta flyter liksom på. helgen höll sig ganska lugn, i lördags  blev de fina pengar i form av extrajobb, mkt slit men väl värt de efteråt. lite som är man tränar och tar ut sig och tänker "vafan håller jag på med" men väl efteråt är det värt det.
Denna vecka bjuder på Derby X2 först imorn med hockeyderby i globen och fotbollsderby på söndag. Krossa gnaget!
Fredag är mitt preliminära flyttdatum, så imorn ska jag ringa om nycklar.
annars blir det mest packa och färdigställa det sista i rummet.
Måste iofs göralite hemuppgifter.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback