101108

snabbrapport av helgen; dessa sköna helger. Som görs till befintliga. trotts att jag är en slacker.
I vilket fall så har helgen bjudit på fredagsmys i form av tv-spelskväll med mackan & simon, igår blev det först träning, första inomhus träningen för säsongen men jag känner mig ändå hyfsat fräsch dagen efter trotts att jag vart borta (pga revbensskadan) två måmnader, efter träningen åkte jag in till stan för att möta upp stephie och hämta ut biobiljetter.
http://www.onlinemovieshut.com/wp-content/uploads/2010/07/due-date-movie.jpg
vi såg "due date" en av dom roligaste filmer jag sett, för övrigt.

söndagen och helgens sista dag avslutade med säsongsavslutning i allsvenskan, Halmstad gästade stadion, tyvär blev det inte den avslutning på säsongen som jag hoppades på, förlust med 0-2 och massa bråk på läktaren.
Djurgården uppfyllde dock sin målsättning (topp 10) dessutom slog vi gnaget två gånger dessutom så man måste vara nöjd med säsongen i övrigt.

http://photos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs005.snc3/11259_221644101353_12228681353_4309483_7920603_n.jpg
Djurgårdens IF - Vi é bäst i stan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback