sick!

När ! blev inbytt i måndagens var jag helt iskall i kroppen, armarna och händerna kändes som is och jag frös. Tänkte inte mer på det utan trodde det berott på att jag suttit och blivit kall.
När jag under natten höll på att hosta upp lungorna så förstod jag att jag inte borde spelat.. lätt att vara efterklok och idag har jag kört huskurer i form av whiskey och svartvinbärssaft.
Imorn blir det verkligen ingen träning, för trotts att jag känner mig hyfsat pigg så hostar jag nästan upp mina inre organ.. så jag får satsa på att bli frisk och ta nya tag nästa vecka istället!
Whisky som förövrigt smakar röv. Men så länge den dämpar min hosta är jag klaaaad!
under tiden tröstar jag mig med musik och drömmer om ljumma sommarkvällar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback