Skivsläpp & mirakelkurer

Förkylning är starkt förknippad med hösten. Och tvärtom.
I vilket fall har jag åkt på den, svullnad i halsen och väldigt öm i kroppen.
Typiskt att det ska hända just denna helg.
Följde dock Fredriks råd om en huskur, Apelsinjuice/saft, pressad citron, pressad vitlök ca fyra skivor och honung.
Blanda sedan detta i ett glas och svep. Jag lovar du får kväljningar, om det hjälper får tiden utvisa, men minns att jag testade det för något år sedan och då funkade, så förhoppningsvis samma effekt nu!

Min tröst i detta jämmer är att jag hämtade ut nya Winnerbäck skivan idag.
Inte nog med det, man fick även med skivan i vinyl format, boken "112 sånger", fotografier tagna av lasse själv.
Jag saknar ord.
http://www.rockfoto.nu/image/20080721_001657_982578.jpg
En förebild... (Lasse släpper
idag skivan "tänk om jag ångrar mig, och sen ångrar mig igen")



Denna helg består nog till stor del av vila; imorn blir det att spela tv-spel och titta fotboll.
Söndag blir det match, BP-Djurgår'n på Grimsta.

"Man ångrar aldrig det man gjorde, bara det man inte gjorde"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback