Feber, drömmar och filmmaraton!

Vaknade med riktigt ont i halsen och feber(!?)

Drömde riktigt konstigt, vilket jag inte brukar göra annars, så jag antar att febern gjorde sitt intåg inatt.
Helt bisarra drömmar där den ena drömmen var riktigt sjuk; jag satt med min mamma i ett rum, kan ha vart ett väntrum på sjukhuset, och helt plöstligt så föder hon.
Den andra drömmen var inte lika bisarr men var att jag; skulle på fest och hade min kamera med, kom ihåg att jag ställt mobilen på påminnelse att ta med kameran, men så glömmer jag den på festen och när jag återvänder är den borta... sen vaknar jag!

Nu känner jag mig bara riktigt trött, känner knappt av det onda när jag sväljer, vilket är ett steg i rätt riktning.
Fick ett mess från "marsi" så jag ska dit på ett kvarteret skatan martaton vid fem!

En snutt från serien...




Bjuder även på några bilder...




Arriverdeci!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback