091016

Trotts en viss motgång denna vecka, som ett missat vm och DIF-förlust igår, så har jag haft positiva känslor varje dag när jag vaknat, såna där "ingenting är omöjligt känslor" så igår åkte jag in för att plugga matte, mest för att få hjälp med bråk-delen, inte alltid de roligaste, men det gick bra, och jag måste säga att även om förutsättningarna inte var dom bästa, så gick det tillslut.

Igår påväg hem från matchen träffade jag en från gamla på bussen och ibland känns det inte som några 2 ½ år det va sen vi sprang ut i våra mössor, mer som två veckor, eller ja iaf inte alltför länge, men det är klart människor förändras, alla i sin takt.. men det var skönt att höra att de inte bara är jag som bor hemma fortfarande!

Idag; fredag och min målsättning att plugga och ta lite fina höstbilder, sprack när jag vakade och undrade vart den blåa himmel kantad av gula & röda löv tagit vägen, istället ett riktigt tandläkarväder (dvs. mulet å regn, grått å trist).
Annars så ligger helgens prioriteringarna på att plugga, sen får vi se vart de slutar, en fågel viskade nått i mitt öra om sightseeing, i hope!=)


Ibland saknar man faktiskt klassen


"Jag tror på duvan som vet vart den ska, jag tror på godhet och bättring"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback