Inlägg no.400


Jag känner mig nöjd med den här helgen, trotts att den som alla andra helger, gått jävulskt fort!
Har oftast samma känsla inför en helg, en slags glädje-ångest känsla.
Om jag inte skulle gå ut (på krogen/fest) så får jag liksom massa tankar på saker jag gå miste om, allt roligt, allt folk, osv.
Men när man väl är ute, så kan jag känna att; "fan vad skönt det hade vart med en hemmakväll".

I vilket fall så blev det en väldigt lugn helg.
Fredag; var jag hemma och pluggade, så var iaf tanken, men fick ingen ro (misstäker att det hade med namnet på veckodagen å göra)
Lördag; in till stan och tog en fika med s, avslutades med middag tillsammans med Simon & Robban.  Såg även slutet på "Tjenare Kungen" väldigt bra och nostaligsk film!
Idag, söndag; så har det blivit väldigt mycket praktiska saker gjorda, dammsugning av rummet (som förövrigt är bland det tråkigaste som finns) diskning och massa pluggande, jag och simon försökte även oss på att byta till vinterdäck på bilen, men ett fallfärdigt fälgkors gjorde att vi gav upp efter någon timme, och dagen favslutades med att kolla på teve.


Egentligen en sensommarbild    
men kände att den behövdes
laddas upp någonstans..


Löv, träd och grenar hör hösten till


"Överallt, av och till
hör jag klanger från dig och hösten"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback