DIF

Denna vecka har jag gjort ett tappert försök att plugga, men har vart helt tom efter högskoleprovet, verkligen noll motivation.
I tisdags åkte jag hem till stephie och igår drog vi in till stan, köpte plåtar till DIF-timrå, sen käkade vi på subway, vilket var jäkligt gott!
Vid 4 skulle hon med sin buss till karlskoga medan vi väntade så tog vi en kaffe och pratade. Sen var det dags för henne att åka så vi sa hejdå och sen begav vi oss åt varsitt håll. Ses på söndag!

Kvällen var inte så lugn som jag först trott, jag stod och satt i soffan om vartannat, varvade sportradion med att följa råttornas match på teve.
DIF mötte helsingborg borta. Samtidigt som bottenkonkurenterna Örgryte hade Elfsborg hemma, och bajen mötte trelleborg borta.
Såhär slutade matcherna:
Hbg-DIF 0-2
Trelleb-bajen 4-2
Örgryte-Elfsborg 1-1

vilket betyder att hammarby är klart för superettan och att de nu står mellan Örgryte och DIF, så vi har allt i egna händer inför sista matchen på söndag!
Så min helg kommer bli hockey på lördag , timrå på Hovet. Fotboll på söndag, Kalmar på Stadion.

"En stad. En kärlek. Ett lag"






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback