091026

Snabbspolning av min helg:
Fredag, hockey-derby, Rimbo - Norrtälje, vinst med 4-3, härligt!
Lördag,
högskoleprovet, bara ordet gav mig rysningar, såhär efteråt så inser jag att det är rätt överskattat, visst proven riktigt svåra, men trotts det så kändes det bra på alla delar utom matte-delen. Stephanie kom hit på kvällen och Djurgården vann, så det fanns inte mycket å klaga på.
Söndagen,
bestod mestadels av fotboll, tror vi kollade tre matcher, å det räckte gott och väl, till och med för mig.

Nu i veckan har dom flesta lov! Detta gäller då inte mig då jag är "mellan två jobb" hah..
För min del blir det massa pluggande, idag har jag redan avlägsnat 2h åt matten.
Imorn blir det väl stan med stephanie, måste hitta nått att klä ut mig till på halloweenfesten på torsdag.
På fredag bastar jag 21, så alla som undrar kan sluta undra nu!;]
Lördag blir det först fotboll; Arsenal-Tottenham, sen får jag se om jag åker med brorsan och hans kompisar in på DIF-Timrå på kvällen. Söndagen så är det sista matchen för säsongen, en riktig ödesmatch hemma mot Kalmar!
De va lite av min vecka...

Arriverdeci




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback