091105

Igår låg jag som ett kolli hela dagen, mådde något bättre mot kvällen men över lag var dagen igår; knapprande av alvedon, chokladdrickande, glassätande, saft drickande samt drickande av berroca (en tablett vars innehållande syfte är att få dig att prestera på topp hela dagen) i vilket fall hade febern gått över mot kvällen och det var dags för match mellan assyriska och DIF... matchen sändes på tv4sport en kanal vi inte har så det fick bli radion, 2-0 till assyriska och rubriker som "Djurgården halvägs till superettan" får en att gråta!
Det finns inga ord som kan beskriva hur bedrövlig insatsen var mot Assyriska...

För att inte gräva ner sig helt och hållet så gäller det att hitta positiva bitar i livet...
Förhoppningsvis är jag så pass pigg att jag imorgon orkar gå på konserten, det ska mycket till för att jag inte ska gå, men iaf!
Sen hoppas jag att jag snart får träffa Stephie, tiden bara rinner iväg, hoppas vi ses i helgen!

"under fåglarnas glada kvitter"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback