En välkommen vår!

Stekande sol ute.
Igår, valborg, jobbade jag fram till 12, efter det åkte jag till Norrtälje, skulle på synundersökning och fixa pass.
Hos optikern gick det bra, får äntligen använda linser i båda ögonen igen, vilket känns väldigt skönt!
Hos polisen gick det inte lika bra, det tog stopp redan vid dörren då dom stängde klockan tre för att det var valborg.
Jag, Dave och Simon drog och käkade. Pasta med oxfilé och gorgonzola som gav mig en riktig halsbränna.
Kvällen igår var väldigt lugn, inte en droppe, inte ens en fest.
Skulle ha dragit till Uppsala men Natalie jobbade till 22 så jag valde att stanna hemma och vara med henne istället.
Idag har vi mest varit ute och njutit av det fina vädret, tagit en glass och promenerat.

Grattis till Dave som
igår fyllde 21!


                Vår

Smack!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback