Fredag!

Kom precis hem från morsan. lillasyster Tindra har verkligen vuxit, hon har även dom finaste ögon av korint!
Sen åkte jag hem med tillsammans med Alex och käkade en grymmt god sallad som farsan gjort.
Nu ikväll har försökt få ordning på Nero, lyckades faktiskt, så ska försöka bränna några rullar till helgen!

Imorgon ska jag till optikern 9.30, fick ju en drömtid, verkligen, men vore dummt att klaga! (måste kolla mina ögon dom är väldigt torra så linserna trasslar) sen blir det väl att åka hem och äta frulle och läsa DN's spekulationer om matchen mellan Portugal och Sverige, senare på kvällen får man beskåda den samma, var vet jag inte än.

Förövrigt var jag ner till husläkarn och kollade mitt knä i onsdags, det visade sig att jag har en sträckning i ledbandet, så jag fick en salva att hämta på apoteket samt en tid till en sjukgymnast, som jag tänkte ringa om det inte blir bättre inom en månad!


Arrivederci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback