Njutångest!

I torsdag var jag fredde & mackan in till arbetsförmedlingen, dom "reggade" sig och jag va på ett möte som va obligatoriskt!
Efter mötet drog vi till el-giganten, jag skulle kolla på en kabel som kopplar datorn till teven, snubben där inne tog det dyraste kittet han hittade och gav mig, tack vare prislappen skippade jag köpet och kollade upp rusta, där jag även hittade trådlösa hörlurar till datorn, tyvär funkade inte tv-out kabeln, men man kan inte få allt.
Vi var även och köpte linniment, som jag letat efter länge nu, tillslut fann jag det på team sportia.
Inte nog med det, så var vi även och kikade på tröjor som vi ska ha till laget, tror ändå det blir enkla t-shirtar med tanke på priset!
Hur som helst blir man riktigt sugen på att spela fotboll och jag tror det kan bli riktigt kul, om vi nu får ihop lag!

Efter vi kommit hem från Norrtälje drog vi en repa på gymmet, när vi var klara där åkte vi hem till mackan, vi slaggade där för vi skulle ändå till stan dagen efter på jobbintervju, nio sökande till fyra platser bådar gott!
Förmodligen lär någon av oss få jobbet, men man vet ju inte, alla tre kan ju få det samtidigt som ingen av oss får det!
Efter det så drog vi till Täby C, kollade runt och sen åkte vi återigen hem till mackan!
Höll nästan på att glömma att vi var inne på Marcus familjeföretag "Lekiz" där vi blev 7 år på nytt och åkte rutchkana och spelade fotboll på miniplan!


Linnimentet; linnex!

Calcio!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback