Framsteg&Bakslag

Jag mår inget vidare, kännt mig hängig och febrig sen i måndags kväll, Simon kom hem från Åland med en rejäl förkylning så man kan ju undra vem som bär smittohärden.
I vilket fall har jag levt på alvedon forte dom senaste dagarna, vilket faktiskt har hjälpt, så länge jag inte har ont i halsen eller feber så jobbar jag.
Annars har det inte hännt så mycket.... eller jo det har det!

Några bakslag:

- Ett flygplan som skulle med flight mellan Brasilien och Frankrike störtade, väldigt tragiskt.
- Zoran lämnar DIF Fotboll, en hjälte och kultförklarad tränare, som nu hoppar av sitt uppdrag vilket betyder att Andrée Jeglertz blir ensam kvar med ansvaret

Ett framsteg:

- Köpte kamera idag, en EOS 450D, mycket att se och lära!


...tack & hej!            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback