Det är så jag säger det...

Bara ett par dagar efter mitt och Marcus besök uppe i Borlänge så åkte jag upp igen, den här gången helt själv och jag måste medge att nervositeten var riktigt påfrestande, med det gick bra tillslut!
Tisdagen blev iriktigt intressant, för första gången i mitt liv fick jag leda ut en häst i en hage (kasnke inte låter som någon vidare upplevese, men har man aldrig upplevt de så).
Jag fick även hjälpa Linn att mocka i stallet vilket kanske inte var en lika upphetsande upplevelse, men det gick helt okej, hade dessutom riktigt snygga kläder på mig i form av, storkängor, kortbyxor, och en tröja från falun alpin, men det bjuder jag på!;]
Kvällen spenderade vi tillsammans med Linns föräldrar hos deras grannar, varpå en är göteborgare, båda var iallfall riktigt trevliga, det hann bli en sex-sju glas rötjut innan det var dax att gå hem igen.
resterande dagar hann vi hyra film (Borlänge hade tydligen mest nederbörd i hela landet!) dessutom besökte vi Falun tre gånger och så var vi på kupolen och köpte glass, en sväng på thairestaurangen blev det också.
På fredagen åkte jag, Linn och Linnea ner till Stockholm, eller jag och Linn klev av i Uppsala för att ta bussen därifrån till rimbo, medans Linnea satt kvar för att träffa Marcus i Stockholm.
På lördagen möttes vi upp i stan, och visade dom slussen och gamla stan, sen hade klockan hunnit bli fyra så det var dax att börja åka hem.
Senare på kvällen kom Marcus och Linnea förbi, vi var ner på ica och handlade kött och potatissallad sen åkte vi till "gropen" för att bada & grilla, vi hade riktigt trevligt, som vanligt måste jag säga!
När vi kom hem tog jag och Linn en promenad, det var riktigt skönt ute, vi satte oss och pratade och bara njöt av livet!
Tyvär går tiden så fort när man har roligt och helt plötsligt var det dags för Linn att åka.
Hennes mamma plockade upp henne imorse, sen åkte dom till Öland.
Men det känns skönt att veta att om drygt en vecka så åker vi upp till deras stuga i Jämtland, det ska bli riktigt kul!=)

/ Andreas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback