Omtumlad

För en vecka sedan vid den här tiden var jag och Marcus på väg till Borlänge för P&L, nu en vecka senare när jag ska utvärdera vår festival så är det med blandade känslor. Det var renat av jobbigt att både åka dit och hem.
Att åka dit;
Med all den förväntan. På campingen, människorna, musiken, ja allt!
Hemresan; Det var motigt att riva tältet den där morgonen. Både jag & Mackan hade lätt kunnat avverka en festival till.
Med all musik och alla människor blev livet liksom lättare att leva. Ölen gjorde förstås sitt men vi hade förnuft nog att inte dricka oss under bordet.

Nu till sakerna som hände...
När vi väl kom fram till campingen som låg ca:4km från själva festivalen så är det första som händer att vi blir bjudna på varsin öl av några grabbar i 25-års åldern. Ted, "Gurra", Markus den fjärde minns jag inte namnet på.
Vi hängde med dom varje dag, dom bjöd på öl vi bjöd på gin, dom bjöd på jeltzin, vi hade jävligt kul med dom.
En kväll var vi med dom på en efterfest, vilket slutade med att vi tog en taxi tillbaks till campen vid 8 på morgonen.
Ska jag sumera det bästa med festivalen så är det förutom musiken alla trevliga och tillmötesgående människor vi träffade.

Tillsist, för nu orkar jag inte skriva mer, är sjuk vilket är förjävligt i den här värmen, så vill jag sända en tanke åt kungen av pop.

M.J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback