Holiday ("hållidej")

Snart helg vilket alltid är kul, men det är till tisdag jag längtar...
Just nu sitter jag och kollar klipp på Winnerbäck & Shotgun crackers från Hultsfred.

Helgen tillbringar jag förmodligen hos Marcus (som numera bor i sundbyberg, för er som inte visste det, 8 min från centralen, jävligt lyx), vi var föresten ute igår, babas hette stället och det var riktigt kul, tyvär skulle Marcus upp och jobba idag så vi fick dra rätt tidigt, men hem kom vi ändå inte föräns vid halv tre (visste faktiskt inte att tuben slutade gå så tidigt på vardagar) när Mackan drog till jobbet åkte jag hem, väl hemma var klockan halv nio, sov till ett, ringde Linn.
Sen var jag och Fredrik in till Norrtälje och fixade nya linser, brännskivor och nån bra hudkräm.
Just ja, vi badade faktiskt också, lagom varmt, men det är ju långsjön vi snackar om, inte alltför mysigt kanske!
På söndag spelar Djurgår'n mot Elfsborg på Stadion, och förhoppningsvis kan DIF behålla sin fina stadionform och ta tre nya poäng (trotts nederlaget borta mot kalmar 1-6).
Så det blir alltså utgång och match som präglar denna helg!

Arriverdeci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback