Välkommen till verkligheten

I över nio månader har jag jobbat, imorgon jobbar jag min sista dag.
Jag skulle kunna se det här som en semester, en lång ledighet, eller bara en i raden av alla tråkiga perioder av mörker och rastlöshet!
För att jag ska fungera, behöver jag ha någonting att göra, något jag kan förhålla mig till.
Dom pratar om lågkonjunktur och som det ser ut idag på arbetsmarknaden skriker dom inte direkt efter folk, fredag är min första arbetslösa dag så jag hade tänkt att jag ska till arbetsförmedlingen och kolla upp lite saker!
Jag kommer verkligen sakna jobbet, inte för att det är världens roligaste jobb, men för alla som jobbar där, det har varit givande att lära känna massa nya personer, hoppas att jag får chansen att komma tillbaka! =)

                        

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback