Onsdag 7/1

Igår somnade jag, för säkert första gången på två veckor, innan klockan elva!
Det känns i kroppen att den är utvilad!
Klockan sex ringde klockan imorse, vaknade faktiskt innan, mest orolig över om jag skulle orka jobba, men sen tänkte jag efter och det blir ju knappast bättre av att vara hemma, jag har en tendens att bli nedstämd och deprimerad av att inte jobba, vet inte varför men de var samma sak när man var hemma från plugget, man oroade sig över saker som egentligen är oväsentliga.
Trotts att jag var ordentligt otaggad att jobba var det riktigt roligt att träffa allt folk, det är trotts allt omgivningen som gjort att jag trivs så bra!
Nu är det bara en vecka kvar av jobbet, mitt kontrakt går ut den 15:e Januari, så efter de, blir jag väl förmodligen arbetslös ett tag, om inget dyker upp snart, men tydligen behövs det folk framåt mars/april så har jag tur komemr jag tillbaks rätt snabbt.
Nu är det dags för käk, kommer förmodligen ladda upp nån bild från julfesten med jobbet! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback