Gräset är inte grönare på andra sidan...

En tuff vecka är snart till ända.

Efter drygt fyra veckors pendlande mellan förkylning och yrsel så börjar formen återfinna sig igen.
På många sätt har detta varit en tuff och jobbig vecka, både fysiskt och mentalt.
Den mentala biten är att jag slutade jobbet idag, så nu är jag arbetslös, men det har jag ju vetat om ett tag, ändå känns det fruktansvårt tungt!
Fick en flaska Baccardi som avtackningspresent, "- Tack! Perfekt att dränka sorgerna med" sa jag, "- Hehe, helgen är räddad då" tillade Johan.
Jag tackad återigen och frågan jag fått säkert tjugo gånger den veckan var, "Vad ska du göra nu då?" ärligt talat visste jag inte, jag vet inte vad jag vill, med mitt liv, med allt, "- jag får väl söka jobb, men det lär inte bli lätt i värsta fall får jag komma tillbaks hit" sa jag lite skämtsamt innan jag tog mina saker och gick hemmåt.

Fysiskt sätt va den här veckan inte mycket sämre, har ju som sagt vart sjuk till och från, så tisdagens träningen fick mig på gränsen till svimmfärdig, liksom dagens träning, men efteråt känns det alltid lika bra, jag gjorde även två helt okej träningar, och blev uttagen till matchen, får se om jag får spela eftersom det var 16 stycken som blev uttagna, men det känns bra och det är huvudsaken.

Imorn är det arbetsförmedlingen som gäller på förmidagen, eftermiddagen får jag tillbringa med att röja upp i mitt rum, ordentligt den här gången!

Tjau / andrade
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback