22.01.09

Torsdag!
Idag gick jag ner till träningen med en inställning utav ren glädje, vet inte varför jag var så positiv men det kändes bra!
Påväg till träningen mötte jag Mange. Vi pratade lite om jobb och sådär.
Det var inte alls speciellt många på träningen 12-13 stycken, annars brukar torsdags träningarna locka ner nästan hela laget.
Vi körde stafett med kullerbytta som ett av momenten, totalt hann jag med tre stycken, den första inte ens värd att kommentera, inte den andra heller, den tredje fick jag nästan till helt och hållet, kul iallafall att man kan glädja somliga med sina kullerbyttor! =)
Träningen gick annars väldigt bra, och det är match med b-laget på söndag mot Gottsunda, hoppas vi gör bra ifrån oss, för träningarna ser riktigt bra ut!

Förresten Djurgården vann borta mot Frölunda med 2-1, en liten bragd med tanke på att skottstatistiken var nästan det dubbla till hemmalaget totalt!
Men det är målen som räknas!
Och Djurgården tog klivet upp från kvalserieplats till "Ingemansland".

"VI SKA TILL SLUTSPEL!"







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback