090131

Det är till och med februari för klockan har redan nått över tolv!
Hur som helst så, idag åkte jag och karin från henne till stan vid halv tre tiden, efter en mycket sen frukost, hon skulle shoppa, medans jag skulle möta upp Simon och ge oss iväg till hovet för att se Djurgården- Hv för andra gången på en månad, jag snabbrefererar matchen och säger såhär, Djurgården var det bättre laget men hv var otroligt effektiva, vilket gav dom segern med 5-3, grymmt bra drag i klacken, onödigt bara att vissa ska kasta in föremål.
Nu sitter jag och kikar på tradera, la några bud på lw skivor som jag inte fick, såklart, blev överbjuden med 2 kr. och jag kunde inte ens påverka det, satt på bussen när auktionen avslutades. Tack&Bock

Alltid - Oavsett. Förevigt Djurgården

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback