090129

Idag har jag tvättat, en överfylld ikea-kasse med kläder väntade imorse på att bli rena, ner till tvättstugan, hade tid mellan 11-16, halv ett la jag i första två maskinerna, vart klar vid halv fyra. (Fyfan vilken tråkigt läsning) hur som helst så blev det middag därefter, vid sju hade djurgården match så jag hann se 2 perioder och lite in på tredje innan jag va tvungen att sticka på träning, en träning som kunde börjat bättre, jag va ute och sprang igår, och redan på uppvärmningen kände jag att  det va nått fel, tänkte kliva av flera gånger, men jag bet ihop, inte nog med det så fick jag en boll på ögat (om det nu heter så), en som sköt, så styrdes bollen på min klubba upp i ansiktet, sånt som händer men en olycka kommer sällan ensam, efter nästa övning tog jag en alvedon, och det hjälpte faktiskt och i slutet av träningen märkte jag inte ens av värken i benen, om jag sprang bort den eller om det var tabletten som gjort inverkan är oklart men bra vart det iaf, när jag kom hemca 22.50 nånting, kollade jag text-tv, Djurgården vann borta mot Rögle, 4-3 efter sudden death, skönt med två poäng åtminstonde och ett steg närmre slutspel.
Så på lördag blir det hockey, Djurgården- hv, på Hovet!=)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback