ultraviolett

När jag vaknade imorse var min första tanke; "är jag frisk", efter en snabb utvärdering kunde jag konstatera att så inte va falet; täppt i näsan, huvudvärk och grymm trötthet. La mig ner igen och somnade om.
När jag lite senare vaknade av att dom ringde från "idrotts&trädgårdsanläggnignar" var jag hyfsat pigg och utvilad. Jag ska på intervju hos dom imorgon vid halv 12 i Solna, så det blir till att ställa klockan.

Ikväll ska jag försöka träna, just nu har jag inga symton av feber kvar, jag känner mig bara trött och matt hela tiden.
Men att känna efter hela tiden, gör knappast saken bättre! Sen brukar jag köra efter principen; inget halsont eller feber så kan man träna! 
Rastlös, rädd, orolig och vilsen är några passande ord sombeskriver min situation just nu.
Tänk positivt! Det kunde vart värre!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur ska du klara av att gå upp så tidigt ? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback