Tidag 24.02.09

Idag var jag, Simon och David ner och åkte skridskor på isen.
När vi spelade match, så ramlade jag över simons klubba så det kändes som bladet på hans klubba åkte in i mitt smalben.
Det resulterade dock bara i ett blåmärke.
Senare på eftermiddagen började Simon må dåligt, han snackade om att han frös och svettades. Förmodligen feber.
Sen stack jag på träning, tror detta var min sämsta träning på bra länge, inte mycket som stämde.

Just det, jag glömmde skriva det i början av inlägget men jag väcktes vid 10-tiden av att någon från Upplands-Bro ville ha en arbetsintervju med mig.

Här kommer en bit utav konversationen:

Hon som ringde kan vi kalla "X"
X -Hej det är X på Upplands-Bro fastighetsskötare! (Pigg som en lärka)
A -Tjena! (helt yrvaken)
X -Väckte jag dig!?
A - Nejnej, jag var vaken!
X -okej... Du låter lite trött!?
A -Jag har bara varit vaken en kvart! (varför jag sa en kvart vet jag inte)

Ska iallafall dit på intervju på fredag kl. 11, till dess måste jag kolla upp adressen så jag hittar dit också!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lurifax ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback