Stick i fingret

Kom just hem från vårdcentralen, till min förvåning var det endast en person före, i normala fall brukar man få vänta 2-3 timmar på sin tur.
Nu kom jag in nästan direkt och det hela var över på några minuter, stick i fingret, prata med läkare och sedan var det klart.
Det var något virus så snart borde jag bli frisk, ställde frågor angående att jag blir sjuk väldigt ofta, deras svar är att dricka mycket vatten, äta frukt, träna regelbundet.
Men sen varierar det ju också från person till person som med allt annat.
Tyvär missar jag även dagens träning och jag börjar må dåligt över att jag inte kunnat träna på snart 2 veckor!
Ska verkligen försöka träna på torsdag emn man styr ju inte över förkylningar, tyvär! Slut på självömkan coh dags för lite positivt tänkande, vann faktiskt en auktion på tradera precis, så lite glad har jag anledning att vara!
En dvd film och två cd-skivor för 192:-(inkl. frakt)

DVD-filmen:"Solen i ögonen" 
CD-skivorna:
"Daugava" &
"Vatten under broarna"






Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan ta stick i fingert på dig. :P HAHA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback