Skridskor på isen

Idag vaknade jag vid 12-tiden, gick upp satte i linserna, åt frukost, däremellan ringde jag Fredrik och frågade om han skulle med och åka griller, han va helt klart på, efter att ha letat fram Simons skridskor i förrådet så skulle jag låsa upp cykeln och ge mig iväg, dock dök ett litet problem upp, nyckeln gick sönder när jag skulle vrida om, så farsan som var hemma från jobbet (Sjuk) fick köra mig till Fredrik, han hade Charlottes bil och vill inte låna ut den, väl där begav vi oss ner till isen och snörde på oss skridskorna.
Förutom vädret, gick det utmärkt att åka, förhoppningsvis blir det en tur imorn med men Simon ska ha skridskorna på förmiddagen för han har friluftsdag men det gör inget har ändå bokat tvättstugan mellan 11-16 så jag åker efteråt!

Il re di skate

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha vem är det som försöker at ta självmord här.. ??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback