Grattis Simon!

...som fyller 16 idag, ska firas med pompa & ståt, tvättstuga och hemlagade köttbullar.
Han fick en cool halsduk av alex, av mig fick han två biljetter till DIF- färjestad den 2/1 dvs (Järnkaminernas dag, då en 1/3 av hovet blir till en stor DIF-klack)
för övrigt känner jag mig jävligt seg, men tror inte jag är sjuk, eller jag vet för ingen feber och halsont bara allmän trötthet och det kan jag leva med!
Annars ser de ut att bli utgång på juldagen, en klassiker.
Annandagen, verkar de bli någon uppstyrd hemma fest, vet inte riktigt ännu men tror de blir så.
Nyår ser också ut att bli nån kul hemmafest! Däremellan ska jag se Arsenals matcher på teve, något jag inte kunant göra på aplänge, sen ska jag åka skridskor på sjön också, för nu måste isen blivit tillräckligt tjock (har ju vart minus i 1 ½ vecka, hoppas bara att dom plogat skiten också)
Aston Villa & Portsmouth, två matcher på tre dagar. Come on, Arsenal!

God Jul & Gott nytt år på er, även om vi hörs innan.
Nu ska jag göra köttbullar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback