091211

Ikväll blir det idol, har inte ens brytt mig om skiten förut, men nu, nu känns det speciellt, har följt programmet dom fyra-fem senaste fredagarna och det ska bli oerhört spännande att se vem som vinner finalen ikväll!
Jag har haft Calle som favorit ända sen han rev av "Walking in memphis" på sin audition.
Men jag har fått dåliga vibbar av tidigare vinnare och måste säga att en mer typisk idol än Erik går knappt att hitta, så jag tror att Erik tar hem det!
Duellerar om skivkontraktet


Imorn är det dags för första träningen med Rö på sportcentrum i Norrtälje.
http://urlojligsynvinkel.blogg.se/images/frukost_1188028382.jpg
Det blir en rejäl frukost imorn!


Tankar ner "Rolandz - The movie" just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback