091218

Fan vad jag är trött på att göra kalendrar... Förra året så gav jag min far en mycket uppskattad present, en väggalmanacka med personliga motiv, mycket uppskattat.
När jag i år skulle göra de så efter ca: 3 h slit så märker jag att man måste ha visa kort för att betala  (borde kollat upp de innan, jag vet) sen går till sidan "vista print" sidan där jag gjorde fjolårets kalender men där va man tvungen att förskottsbetala så fick googla upp lite sidor och hamnade tillslut på fujicolour's sida där de både var rimliga priser och hyfsat schysst att sättta ihop med bilder och så... Men det är verkligen kul att ha den där kalendern uppe och framför allt är det en uppskattad julklapp.
Förövrigt på julklappsfronten så börjar jag bli klar.. bara några småjusteringar.

Min jul lär se ut såhär:
idag; skulle åkt skridskor men inte hittat min hjälm...
imorn; fotbollsträning 11-13 (hoppas ledbandet håller, ja de är inte av, men de är väl inflammerat eller nå shit)
söndag; ingen aning, kanske dags att kolla om isen på sjön håller!?
måndag; academedia, möte 13.30, varje måndag, alltid lika roligt! (fyfän)
tisdag; träffa Sofia, va sjukt länge sen vi sågs, Rimbo marknad, right!?
onsdag; Simons b-day, och jag är sjukt nöjd med presenten jag köpt!
torsdag; JULAFTON!!!
fredag; juldagen, klassiska utgången?!
Lördag;
grymmt sugen på annandagshockey, dock inte inhandlat biljetter!

VAD FAN HÄNDER PÅ NYÅR!!??
Har du tips och ideér hör av dig till Mr.Andersson på 0739546433
wuuuhuu, living the dream man, livin d drim! Wuhuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback