091213

Lucia. Lussefikat med familjen.
Känner mig grymt nöjd med en helg som resulterade i en riktig träningsvärk.
jag, Mackan & Simon tränade med Rö i lördags, det var kul som fan att träna fotboll igen, fast jobbigt, men det var värt varenda svettdroppe..
Dessutom går DIF som tåget i hockeyn och ligger 4:a i tabellen, grymt!

Imorn bär de av til academedia i sollentuna, redovisa massa shit, fråga mig inte varför, sen ska jag ev. hämta mina griller som ligger o väntar på mig, skulle behöva nya innedojjer också men vafan, får slita ner mina blå adidas resten av vintern för det gäller att prioritera!

just de, tankade ner en låt (hästpojken - gitarrer & bas, trummor & hat) men för första gången betalade jag för den! 18,90 men det var den värd, släpps ju inte förräns 28 dec. dessutom har jag köpt (nästan) alla winnerbäcks plattor, det är grymt, jag ÄR unik!

"Man har bråttom dit, sen är man där..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback