Sad, bad, mornings!

Jag vaknade tidigt idag, helt klar vaken, och klockan stod på 05.52.
Sen dess har jag inte kunnat somna om.
Dessutom är det kokhett i mitt rum så nu ska jag snart ner till apoteket och köpa en solkräm med en annan solskyddsfaktor.
Sen tillbringar väl jag & Simon dagen med att spela beachfotboll, kanske drar vi in till stan senare, skulle behöva uppdatera min resväska med några nya shorts och linnen!

Igår fick jag äntligen tag på CLL (Centrum för Livslångt Lärande) och fick en bokad tid med en syo.
Måndag den 17:e kl.15. 

Att se fram emot!
09.8-16.8, utlandet.
17.8, plugg-möte.
20.8-23.8, i hope.
21.8, Ny singel med Lasse.
21.9, nytt album med Lasse.
04.8, Håkan, Grönan.

06.11, Lasse, anexette
03.12, Lasse, fyrishov

/ Andreas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback