En bit på vägen...

Igår tog jag bilen in till Norrtälje för att träffa Lars Hugsén, syokonsulent, meningen var att jag skulle reda ut begreppen om vad som gäller om man vill plugga vidare och vilka möjligheter som finns.
Svaret på min fråga blev: "möjligheterna är oändliga".
Självklart, det är bara du själv som kan bestämma hur långt du kan gå!
Trotts tusen frågor och bara ett fåtal svar spå kände jag mig något klokare när jag tillsammans med massa blanketter åkte därifrån.
Imorse ringde till Roden för att få betygen hemskickade, så tillsammans med en blankett som fylldes i igår ska jag skicka in detta och ansöka om att få plugga upp betygen i matte A.
Det är det kortsiktiga målet, en sak i taget, huvudsaken är att det känns bra och just nu kan jag inte klaga!

citatet: "När det är som mörkast i December kan man tänka på det här"


Skymning över Analipsi

/ Andreas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback