Utgång, hemgång, framgång!

Efter en mindre lyckad fredag var det dax för ålandskryssing på lördagen.
Jag mötte upp Joel och Carro i Norrtälje, sen tog vi bussen mot båten.
På båten träffade jag Nathalie och hennes kompis Sandra, vi hann inte prata med varandra så mycket, men det var ändå en rolig resa, där jag testade lite drinkar men det blev mest öl som alltid är gångbart.

        På ålandshav

Efter båten hade jag och mackan bestämt oss för att träffas i stan och sen dra ut, Fredrik fick vi aldrig tag på vilket är synd då han åker "hem" (till rumänien) idag.
Vi drog runt lite, först till toxic, där gick vi aldrig in för vakterna var så spydiga, istället tänkte vi dra till viper, en klassiker vid det här laget, men när klockan började närma sig tolv och jag tänkte att är det värt att åka dit för att sen åka hem efter en timme, det hela slutade med att vi drog till Harry B James, där mackan träffade Fanny. Så hans kväll var räddad!

Påväg från HBJ mötte vi några som vart på Mando Diao (spelningen som jag skulle sett) konserten hade iallafall varit bra och vi satt på BK och snackade med dom tills det stängde.
Skulle ta sista bussen vid 01.58, varför den inte går två stör jag mig på rätt mycket eftersom jag missade bussen med just 2 minuter.
Fick ta 676:an till söderhall och dela en taxi med ett par andra till Rimbo.
Slutligen vid 03.27, stannade taxin utanför mig så 100 kr fattigare (hade egentligen kostat 250) men riktigt skönt att komma hem och sova i sin egen säng efter en lång lång dag!
   

Den här snubben va på
tuben & snackade om
att han skulle missa sin buss,
sen somnade han.



Utstyrseln: 
zigenarjacka & skjorta, jeans och converse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback