Ett vägskäl i livet, ett riktigt dilemma eller bara ett jävla i-landsproblem!?

Livet är inte alltid lätt det kan vem som helst intyga, men hur ska man någonsin kunna göra det enkelt för sig när man alltid ställs inför svåra val?
Det känns som jag svikit någon, som att jag kastat bort något väldigt värdefullt, som att jag brännt mina skepp, men nu måste jag lyssna på mig själv för det är min framtid som står på spel.
Nu har jag hoppat av jobbet, för det är inte det där jag vill hålla på med, även om det "bara är ett jobb" så måste man få välja själv, vilket jag också gjorde men kände att "Nej, det här är inte jag".
Jag har funderat länge och kommit fram till att jag ska försöka jobba så mycket som möjligt i sommar, vad det nu blir, sen ska jag plugga i höst,  jag vill bara hitta något jobb jag trivs med och som man känner det här är "jag", här trivs jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback