Ultravioletta försäljningar...

Idag sålde jag min första bil, alltså Volvon! Fick det jag la ut bilen för, 5.500:-, en finne i hallstavik som kom ner och köpte den, så nu är det passaten som gäller, fick köpa den för ett överkomligt pris och pengarna från volvon går till "Passén".
Kan hända att de låter som jag kan och gillar att prata bilar, men icke!
Bilar, är för mig ett fortskaffningsmedel, visst skulle det vart flashigt att åka corvette men det är inget jag strävar efter, jag är nöjd och nu har jag en bil som jag kan göra vad jag vill med! =)

Sen har jag äntligen fått tag på UV-filter till nya kameran (hoppas att det är rätt den här gången) beställde en adapter och och själva filtrer som man sätter på adapter, som sedan fästs på kameran, den är till dels för att skydda linsen från smutts, men också till att få bort ultravioletta strålar, hoppas verkligen det funkar!

Sedan vill jag som Djurgårdare säga; att idag vann vi, med 7-0! (=

Vi é Djurgårn, Vi é Djurgårn, Super Djurgårn ifrån stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback