Tisdag!?

Men känslan av söndag går inte att ta miste på, snöovädret har gjort att jag vart fast i uppsala/storvreta sen i söndags kväll, åkte dit efter träningen i söndags och senare på kvällen när jag skulle hem så hade dom ställt in bussarna mellan Uppsala och Norrtälje, så jag hade helt enkelt inte mycket mer att välja på än att övernatta i storvreta. Nu är jag hemma igen, och vädrets gudar har lovat milt väder framåt veckan, upp emot 6(!) grader varmt, så förmodligen blir det slask.
Hellre 2-3 minusgrader och lite snö på gatorna än att det ska vara skitigt och slaskigt med 1-2 plusgrader ute!

Helgen var dock väldigt bra med Bowling på fredagen, match mot östhammar på lördagen 11-1 till oss =)
Efter vi kom hem från något som kändes som en väldigt lång bilresa (med 4 pers. i baksätet)! Var det dags för middag med laget på toppan, en vidbränd pizza som inte alls smakade bra men som gick åt väldigt fort, eftersom det ända jag fått i mig under dagen varit kaffe och en macka, efter middagen, var det dags att gå hem till nirre för att partaja, singstar, poker och lekar i form av att gissa på olika kändisar inledde kvällen dock så var lokal kändisarna allra hetast på lapparna (Lelle D & Stridsberg bla.)
Vid 11-tiden drog några ner på "100" somnade... nästan iaf. men inte långt ifrån!
när dom stängt vid 1, så gick vi tillbaks till nirre och skulle ha efterfest, dom flesta hade redan dragit därifrån så jag var bara där en kvart innan jag gick hemmåt.
Dagen efter, söndag, skulle det vara träning, nån under festen hade snackat om att komma ner och stå i mål, blev inte mycket av med det men ändå lite kul att se vilka som bara snackar och vilka som verkligen menar saker, även om alkohol har en viss inverkan!
På träningenet blev det  "tvåmål" hela träningen och jag hade väldigt kul, fick tyvär ondare och ondrare i benhinnerna allt eftersom, och efter två timmars spel så var jag väldigt öm i båda benen.
Efter träningen valde några att åka till träffen och käka, jag skulle med bussen 4 så jag tyckte de skulle bli lte stressigt, gick hem och åt, innan jag stack ner på centrum och satte mig på bussen till Uppsala.

Tjau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback