Fredag

Jobb mellan halv sju och ett.
Vid tjugoifyra skulle vi ses vid bowlinghallen, "afterwork" och faktiskt riktigt trevligt (dock bara en strike)
Vid sex-tiden var jag hemma igen, parkerade in bilen i garaget och gick dom ca:200 meterna hem, helt ovetandes om att jag 15 minuter senare skulle sitta i bilen påväg till Täby för att hämta hemnyckeln som jag glömmt (första gången det händer) och man känner sig sådär lagom road utav att inte komma innanför dörren när man är både kall, kissnödig och hungrig, men nu ca 2h senare så sitter jag varm, mätt och hyfsat belåten framför datorn, det här blir en lugn, fredag! Imorn är det match i Östhammar, ser fram emot matchen men inte att åka dit!(=

Tjau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback