Det duggar tätt mellan inläggen...

Skulle jag snitta mina blogginlägg veckovis skulle jag kasnke få ihop ett i veckan, möjligtvis två.
Bloggen är för mig, en plats att förmedla sina känslor ett budskap i skrivande form. Hur som helst, jag skriver när jag kan, har lust, tid och ork.
Det betyder att ibland blir det ett litet hopp på en vecka eller två mellan blogginläggen, men just nu dugagr dom tätt.

Idag, måndag den 10 november, är första dagen som jag har jobbat och det är mörkt, både när man knatar dit och hem. Känslan kan lätt bli deprisiv, en känsla av panik, dagarna blir kortare och man blir trött! Människan behöver ljus.
För mig är även den sociala biten viktig, eftersom hösten har en tendens att påverka mig negativt, har jag en trygghet i det sociala, så brukar jag kunna känna mig trygg även med mig själv! Och jag trivs även rikigt bra nu, fast det är höst och allt är mörkt, så känns det riktigt bra inför fortsättningen!

När jag kom hem från jobbet klockan fyra tog jag en löprunda, körde måndagar, onsdagar och även en lördag eller söndag i sommras men nu har det blivit dåligt med de på senare tid, just den här perioden på året och att man är sliten och trött efter jobbet är en stor anlednign men nu är det löprunda, måndag&onsdag.

Tjau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback