08.11.08

Vaknade halv tio av att mobilen ringde, morsans nummer visades på displayen!
Jag skulle dit idag för att bli firad av mormor&morfar, men även av mamma och Gunnar.
Det visade sig att mormor&morfar skulle va där vid 12. Tidigt tyckte jag men det fanns inte mycket att välja på, så jag gick upp satte på kaffe tog en dusch och gjorde mig i ordning.
Jag fick en tröja, pengar och blommor! Tack! (=
Åt även en god middag, innan det var dags att åka hem, jag och syrran skulle till Rimbo medans David och Simon var kvar i Täby.
Dimman låg tät nästan hela vägen hem, fick köra i 60-70km/h på motorvägen!
Nu sitter jag och klinkar på dom få ackord jag lärt mig på gitarren och njuter av Arsenals vinst över Manchester United!

Imorgon är det dags för match, B-laget borta mot Gottsunda!

Tjau Bäällah
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

dricker du kaffe ? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback