Tjugohundranio

Om en dryg månad så inleder vi år 2009. Nytt år, nya möjlighter, nya förutsättningar... men bra mycket kommer att se likadant ut även nästa år, både för dig och mig!

Jag har hört många säga "ta en dag i taget", det ska man också göra, men samtidigt ska man planera upp sin tid, så att spontaniteten och strukturen får en kombinerad balans, så jag har nu bestämmt mig för att sätta upp några mål och saker jag ska göra nästa år!

  1. Gå på en festival! (Jag är en musikälskare och har vart på tiotalet konserter, men aldrig på en festival)
  2. Ta tag i pluggandet! (Om jag inte jobbar!)
  3. Hälsa på Fredrik i Rumänien (En utav mina bästa vänner pluggar sedan ett år tillbaka i utlandet)
Tjau / @

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback