Håll inte i mig när åskan går, jag kan inte ens hålla en tråd!

En förkylning som ännu inte brytit ut.
En ork som tryter.
Det är svårt att sätta ord på, det finns nog inte ord för allt heller, men jag har ingen ork eller kraft, undrar om det är mörkret!?
Idag fick jag iallafall en skymt av solen, såg igår på tv att förra året hade en svensk stad, minns inte vilken, 19 minuters sol under hela december det var uträknat på ungefär 17 sekunder om dagen.
Nu vill jag bort ifrån det här, jag kanske låter desperat, men jag vet att jag behöver få perspektiv!
Jag tror att vi alla drömmer om lycka, ibland som om livet blivit fel, jag försöker se allt positivt men ibland tar det emot, riktigt ordentligt faktiskt!

Vill rikta en hälsning till dom anhöriga till den 13-årige pojken som i lördags avled av skadorna han fick när han hittades på botten efter en dykövning!
http://www.norrteljetidning.se/articles/id/4718

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback