Nyss hemkommen ...

Nyss hemkommen från innebandyträningen, som vanligt inte mer än 10-12 stycken nere, men bra tempo med tanke på förutsättnignarna, skönt också att ha två målvakter vilket ger mycket mer matchkänsla speciellet på tvåmålet!

Innan jag drog ner till sporthallen följde jag Djurgårdens match i uefa-cupen, det blev dock ett bedrövligt nederlag, 5-0 till Rosenborg och utslagna med totalt 6-2.

Jag har lättare att ta en Djurgårdsförlust nu, förut blev jag nerdeppad och vill bara stänga mig inne med alla känslor och var knappt kontaktbar, nu är läget annorlunda och jag kan till och med kolla bilderna och läsa artiklarna på fotbollskanalen... Det måste komma nått bra ur allt!

Ni som är intresserad kan komma och kolla på RIBK's första träningsmatch för säsongen, den spelas 7/9 en söndag kl.17.00...

Detta blogginlägg blev sparat som utkast igår, om ni undrar med tid och datum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback