Torsdag

Idag har jag tränat, det blev ingen fotbollsträning men kände att jag inte orkade med både den och innebandyträning efter varandra.
Får se hur jag ska göra, eftersom dom krockar med varandra, dock inte på torsdagar men hur kul är det att träna två gånger efter varandra.
Så jag tar uppehåll från fotbollen som jag knappt börjat med igen=(
Så nu är det innebandy som gäller.
Riktigt rolig träning idag, bra tempo o lite mer folk än senast o det bästa av allt det var målvakter nere för första gången den här säsongen.
Värt att notera är också att Simon, bror min, gjorde sina första stapplande steg på Sporthallens golv, han får 4 av 5 bollar!

/ Andreas


Kommentarer
Postat av: annaa

FYRA AV FEM TOASTERS :D

kanonkuul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback