Recommender...

Eftersom jag lyssnar på P3 dagarna i ända så blir det mycket musik att lyssna på, ungefär mellan 30-40 låtar om dagen så därför tänkte jag rekommendera ett par låtar som är värda att lägga in i musikspelaren...

Min topp 15 lista!
  1. Johnossi - 18 Karate Gold 
  2. Rio - Shine On
  3. Al Azif vs Crossfire - Lady
  4. New Kids On The Block - Summertime 
  5. Ironik - Stay With Me
  6. Millencolin - Who's Laughing Now
  7. Nordpolen - Skimret
  8. Lady Gaga - Just Dance
  9. Rastegar ft. Patrizia - Om vi inte
  10. Popsicle - Not Forever
  11. Ceasars Palace - Candy Kane 
  12. Juvelen - Don't Mess
  13. Britney Spears - Radar
  14. Miss Li - Ba Ba Ba
  15. Millencolin - Machine 15



Kommentarer
Postat av: annaa

fast alltså, för tillfället tycker jag fan att Vicious Circle är den bästa låten dom har gjort. Men det tyckte jag om The Ballad i typ fyra år , så den krigar nog tillbaka ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback