Gråvita skyar, tandläkar väder

Vaknade 06.42 av att väckarklockan ringde!
Fick panik och var tvungen att kolla så att jag inte försovit mig, för jag trodde att det var vardag, efter ett tag insåg jag att det var Lördag, då jag såg dn ligga i hallen där det stod "Lördag den 16 augusti" och med hjärtat dunkande kunde jag gå och lägga mig.

Fredagen började bra, efter jobbet träffade jag Anna i stan.
Efter detta träffade jag ett par kompisar innan vi åkte hem till Rimbo.
Jag handlade även en ny lindning till innebandy klubban, en unihoc linda till min salming klubba kanske inte den allra bästa kombinationen men det blev bra tillslut!:)
På kvällen gick jag, Fredrik o Norrland ner och badade, eller, det var jag som badade, dom andra tittade på.
Efter ett tag kom ett gäng fjortisar, fyfan vilka drägg. Fulla, med sminket rinnande, och slöddrade om hur fulla dom var och hur mycket dom druckit, skulle promt också ta i hand och hälsa. "Mm, hej, Andreas"

/ A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback