En lugn person med en stressad själ

Ja, jag vet, jag är en lugn person,dom flesta säger det, är dock en aning rastlös, men min själ är stressad.
Den sliter i mig, säger; "åk utomlands, plugga vidare, gör något oväntat och spännande."
Samtidigt är min framtid väldigt oviss, vad ska jag göra efter den 1 oktober?!
Skulle jag fått bestämma skulle jag vilja ha heltid på "RB" då skulle man ha framtiden någorlunda klar, kunna jobba så länge man vill, känna sig aningen friare.
Jag försöker att leva i nuet, som alltid, men framtiden kommer förr eller senare att hinna ikapp, men nu orkar jag inte bry mig om vad som kommer, jag lever helt enkelt för stunden.

Nu till dom roligare sakerna;Helg!
Eftersom min kropp är fysiskt slut, och min hjärna mentalt låst så ska jag försöka vila mig i form till nästa vecka, inga träningar, matcher. Bara lira på skoj med kompisar!
De känns bra!(=
När får jag träffa dig igen?! (,=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback